perjantai 16. syyskuuta 2011

Keittiön uusi hylly ja ensimmäinen perintöriita.

Oli onni että olin kirpparilla tällä kertaa autolla.



Siellä se huuteli minua, ihan vain minua. Niin kaunis hylly, kuin tehty meille.

Mutta ensimmäinen perintöriita saatiin siskon kanssa aikaseks keltasesta astiakaapista joka inspiroi mua niin paljon. Ajoin siskon myöhästyneille syntymäpäiväkahveille ja näin keltasia traktorin renkaitten vanteita. Meinasin ajaa ojaan, koska ne oli niin kauniita. Semmosia mun täytyy saada kaks, niistä tulee TV-taso. Mutta keltasista vanteista muistin keltasen astiakaapin. Thö Keltanen astiakaappi on mummulla ja faarilla luukerissa (iso komero) ihan vailla rakkautta.
Sisko haluaa sen lasten leikkihuoneeseen ja minä eteiseen. Sovittiin sitte niin että mä saan sen ensin ja sisko sitte ku siltä tuntuu.
Kävin jo vähän fiilistelemässä mummulla ja faarilla Keltasen astiakaapin kanssa, kerroin sille, että se muuttaa huomenna meille <3

2 kommenttia: