maanantai 30. heinäkuuta 2012

Oota mä teen tän yhen raidan...

Erehtyipä viikko sitten naapurin rouva houkuttelemaan villasukkien neulomiseen...
Minä kun en koskaan ole saanut molempia sukkia valmiiksi...kantapäässäkin apua tarvin...
"Tässähän se menee samalla ku muutenki istutaan iltasin..." Niinpäniin... Ei tiennyt naapurin rouva, että jollakin voi mennä taas yli tämä touhu.

Ensimmäisenä valmistu itelle harjotustyönä polven yli sukat:


Sitte tytölle sateenkaaren väreistä:

Ja nyt alotin kolmansia:

Joka ilta ollaan istuttu ja tikattu myöhään yöhön asti. Mulla on ihan parhaat naapurin rouvat!
Tänä iltana tutustuttiin Jyrkiin. Jyrki on meidän neulekerhon uusi jäsen:

Jyrki meinas viedä mun valkosen langan, mutta suostui lopulta jättämään kerän rauhaan. Kehotin Jyrkiä tuomaan huomenna oman kerän mukana, niin saa talveks lämmintä päälle.



En muuten olis koskaan uskonu että saan tehtyä villasukan, saati sille paria =)
Jäinkö koukkuun... vain vähän =)





1 kommentti:

  1. Jyrki <3

    Mä NIIN haluaisin että meilläkin olisi siilejä. Mutta kun ei ole :(

    VastaaPoista